poniedziałek, 6 stycznia 2014

06.01.2014r

06.01.2014r
Minęło kilka miesięcy od poprzedniego postu, a ten zostałam zmuszona napisać.
Nie jestem pewna, co się dzieje z moim życiem, ale siedzę u pewnej Ktosi i właśnie przed chwilą usiłowałam zgadnąć jej hasło (na razie zawiesiłam próby. Na razie!) Ale jeszcze znajdę sposób (Nie, to wcale nie ejst ostrzeżenie!)
Btw. chyba niecierpię pisac blogów. Zawsze zaczynam, a później nie chce mi się skończyć. Hmpf.
Ogółem - kocham YGO. Jest przeboskie. Seriooooo.
Zwłaszcza grać w nie, bo oglądanie jak wielka piątka porywa Kaibę drugi raz w taki sam sposób nie jest zbyt fascynujące...
Echhh
A to jest coś, za co dostałyśmy z Ktosiem drugie miejsce.

3 komentarze:

  1. DLACZEGO
    NIE
    PISZESZ
    ANI
    NIE
    ODPISUJESZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ożesz.Cię.Slifer.
      Już.ja.Ci.znajdę.telefon.
      (a na FB to co?)
      Dostałaś chociaż swój kabeleł? WIDZIAŁAŚ SUPEREKSTRAZARĄBIŚCIEFAJNY FILMIK PODSUMOWUJĄCY?

      Usuń