środa, 17 września 2014

Zmęczenie materiału,

Chyba będę miała wodę. Za pół godziny przyjedzie hydraulik (jupii!) i chyba będę mogła się normalnie umyć (mam nadzieję!)
Niestety, własnie pisze do mnie jakiś gość, który chce uprawiać ze mną cyber-seks. Nie, żeby miał coś przeciwko tak w ogóle, ale kamerki nie nie kręcą, ani ludzie nie rozumiejący odmowy. Zwłaszcza, gdy jetem zmęczona...
Ale w sumie śmiesznie się go obraża. No dobra, tylko dwa razy. Wcale nie jestem podła.
Ale teraz powiedział, żebym do niego napisała, jeśli będę potrzebowała pomocy... Hymmmm
A, i jeszcze mówię mu, że mnie nie interesuje nijak, bo wolę kobiety, a on nic... Hymmm (znaczy wiecie, że jedno i drugie mnie kręci, ale on nie).
Ta, ten dzień jest dziwny, a ja zmęczona. Ale chce się umyć.

Zabieram się teraz do poprawy tekstu i Ericu, so.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz